gravatar

VKontakte'ye Nasıl Üye Olunur / RESİMLİ ANLATIM

Vkontakteru'ya Nasıl Üye Olunur? Register Nasıl Kurulur?


Bunu hep beraber resimli anlatımlarımızla öğrenelim. Resimli üyelik anlatımımızı adım adım takip ederek nasıl üye olacağınızı çok kolay öğrenecek ve karmaşık görünen basit işlemlerle ücretsiz üye olacaksınız


İlk Önce Üyelik Sayfasına Giriş Yapmak için Hemen Alttaki " BKohtakte Kayıt Ol" butonuna tıklayınız.






Vkontakte.ru  Üyelik/Registration Resimli Anlatım.


1. AŞAMA [Sitenin Dilini Rusça'dan Türkçeye Çevirme]


■ BKohtakte sitesine girdiğiniz zaman Rusça yazılarla karşılaşacaksınız.
Üyelik işlemlerini daha da kolaylaştırmak için vkontakte.ru ana sitesine giriş yapıp hemen en alttan "Türkçe" dil seçeneğine tıklayarak , Sayfayı türkçeye çeviriniz. 
[1. Aşama Alttaki Resimde Gösterilmiştir]






2. AŞAMA [Şimdi gelelim üyelik formunu doldurmaya]
Sitenin dilini türkçeleştirdikten sonra , Rusça yazıların bir kısmı ingilizce bir kısmı da türkçe görünecektir artık.

    Üyelik formunun ilk aşaması ; 
■ "Your first name" bölümüne Adınızı ,
■ "Your last name" kısmına da Soyadınızı yazıyorsunuz. 
■ Onunda altındaki "Select se*" seçeneğinden de Cinsiyetinizi belirliyorsunuz. 
ve daha sonra
■ Hemen alttaki "Kayıt ol" butonuna tıklayarak üyelik işlemlerinize devam ediyorsunuz.
[2. Aşama Altaki Resimde Gösterilmiştir]

3. AŞAMA [Öğrenim Durumunuzu Belirtmeniz için Okuduğunuz Lise Bilgilerinizi Yazıyorsunuz]
■ Kayıt Ol butonuna tıkladıktan sonra karşınıza " Step 1. Select your high school" penceresi çıkacaktır. Burada ne yapacağımızı adım adım uygulamaya devam edelim.


■ "School country" seçeneğinden liseyi okuduğunuz Ülkeyi seçiyorsunuz.
■ "School city" seçeneğinden de liseyi okuduğunuz İli belirliyorsunuz. Bunu da belirledikten sonra hemen altta karşınıza ek bilgileri doldurmanız istenecektir.
■ "School" seçeneğinden okuduğunuz liseyi belirliyorsunuz. Kimisi "Okuduğum lise seçeneklerde bulunmuyor" diyor , olabilir siz yinede maksat üye olmak için herhangi bir liseyi belirleyin.
■ " Year graduated" açılır menüsünden mezun olduğunuz yılı belirleyin.


Ve daha sonra ; Kayıt işlemlerinize devam etmek için hemen altta bulunan :


■ "Countine to the next step" butonuna tıklayarak Üyelik formunuzu doldurmaya devam ediniz.
[3. Aşama Alttaki Resimde Gösterilmiştir]


4. AŞAMA [Öğrenim Durumunuzu Belirtmek için Okuduğunuz Üniversite Bilgilerinizi Yazıyorsunuz]■ Lise bilgilerinizi girdikten sonra yine aynı şekilde Üniversite bilgilerinizi de belirliyorsunuz.
■ " Step 2. Select your university or college" penceresinde yapacaklarınızı adım adım gösterelim.
■ " Country" seçeneğinden üniversite okuduğunuz Ülkeyi belirliyorsunuz.
■ " City" bu seçenekte de üniversiteyi okuduğunuz şehri belirliyorsunuz.
■ " University or college" seçeneğinden okumuş olduğunuz üniversiteyi seçiyorsunuz.
■ "Subdepartment" seçeneğinden okuduğunuz bölümü belirliyorsunuz.
■ " Year graduated" açılır menüsünden de mezun olduğunuz yılı belirliyorsunuz.


Ve daha sonra , Üyelik formunuzun son aşamasına geçmek için ;
■ "Skip this step" butonuna tıklayarak üyelik işleminize devam ediyorsunuz.
[4. Aşama Alttaki Resimde Gösterilmiştir]


":) Of , Puff , Ammada sinir bozucu , Sıktı be , Saçma bi üyelik formu oldu buda" gibi sesler duyuyorum sanki. Yanılıyor muyum acaba? :D
Neyse buraya kadar geldik bari devam edelim dimi.
Son bi aşamaya geldik. Ondan sonra siz sağ biz selamet :D Kurtulalım bu eziyetten.


5. ve SON AŞAMA [Ve Geldik Son Aşamaya , Bu Son Aşamada Telefonunuza Gelecek Aktivasyon Kodu ile Üyeliğinizi Tamamlıyorsunuz]


■ Telefon numarası ile üyelik aktivasyonuna ne gerek vardı diyenler vardır elbet , adamlar telefon ile üyelik yaparak sizin yerinize bir başkası sizin adınıza üyelik kuramasın diye bu önlemi almışlar. Ne kadar sağlam bir iş orası da sizin taktirinize kalmış bişi :)
■ Ha bu arada telefon numaranızı yazarak herhangi bir sorun çıkacağını asla düşünmeyin , kontörünüz de gitmez. Herşey ücretsiz.


Okey :) şimdi üyeliğin son aşamasını anlatmaya devam edelim.


■ "Step 3. Page activation" penceresinde karşınıza çıkan seçeneklerden:
■ " Ctpaha" en üstteki seçenekte daha önce belirlediğiniz ülkenizi belirliyorsunuz.
■ "Mobile number" seçeneğinde hazırda "+90" bulunuyor devamına başında 0/sıfır bulunmadan cep telefonu numaranızı yazıyorsunuz. Örnek: "+90 534 xxxxx"


Ve daha sonra bi kaç Dakika bekliyorsunuz. Cep telefonunuza kısa SMS ile "Activation Code" yani aktivasyon kodu gelecektir. Bir kaç haneli numara örn:0804 gibi. Gelen bu aktivasyon numarasını ; "Activation code" seçeneğine yazıyorsunuz.


ve daha sonra ise,


■ Vkontakte.ru Giriş/Login Üyeliğiniz için "Password" kısmına  şifrenizi belirliyorsunuz.


Ve artık Üyelik Hesabınıza girmek için sadece tek bir tık kaldı.


■ "Join Vk" Butonuna tıklayarak BKohtakte'ye Giriş/Login yapabilirsiniz.


Hayırlı ve Uğurlu Olsun Arkadaşım :)


[5. Son Aşama Alttaki Resimde Gösterilmiştir]

NOT:Konu ile ilgili sorun yaşayanlar Yorum yazarak sorunlarını bize bildirebilirler.
En kısa sürede sorunuza cevap yazılacaktır.


Konuyu paylaşmak için hemen alttaki Share/Save butonuna tıklayarak istediğiniz yerde paylaşabilirsiniz.
Lütfen Allah Rızası için emeğe saygı , paylaşırken
Kaynak : www.vkontakteruss.blogspot.com diye not düşmeyi unutmayınız. Tşk ederim

gravatar

ya ben hepsini yaptım üye oldum öbürgün şifremi yazdım hata verdi yanlış şifre diye
başka bi tel noyla üyelik açtım yine aynı hatayı verdi neden acaba

gravatar
VK Help Expert at 1 Nisan 2012 13:20

Hangi telefon ile üye olduysanız. O telefon numarasına yeni şifrenizi isteyebilirsiniz. Şifremi unuttum kısmından.

gravatar
VK.com Help Expert at 1 Nisan 2012 13:21

ve Telefondan üye olurken. Üyelik Aktivasyon Kodu telefonunuza gelir. O kodu doğru kodlamazsanız üye olurken. Üyeliğiniz geçersiz olur. Ona da dikkat edin.

gravatar

vk sitesi facebook gibi kişisel bilgileri ve fotografları veri tabanına kayıt ediyor mu? ve vk hesabımı silmeye aldıgımda tamamen siliniyor mu?

gravatar
VK.com Help Expert at 10 Nisan 2012 14:58

VK Hesabınızı silmek istediğinizde tamamen silinir. Rahat olun. Facebook gibi dondurdumda sonra tekrar açabilirim hesabı yok. Kapattınmıydı VK Hesabını belli süre sonra onu geri alamazsın. Napabilirsin sıfırdan yeni üyelik almak zorunda kalırsın. Başka sorun varsa sor.

gravatar

vkcoma üye olmak istiyorum fakat cebime mesaj(şifre) gelmiyor biz arayalım diyor şayet gelmezse aramaları ücretlimi

gravatar
VKontakte Yardım Admini at 28 Mayıs 2012 09:26

Sayın Adsız.

Telefon numaranızı düzgün yazdıgınızdan emin olun ve numaranızın başına Ülke kodunu yazmayıda unutmayın. Örnek: Türkiye için:

+90 xxxxxx

Örnek:

+90 535xxxxx gibi

gravatar

yazdım zaten ülke kodu otamatik geliyor ayrıca sıfırıda koymadım

gravatar
VKontakte Admin at 4 Haziran 2012 11:44

Hangi operatörü kullanıyorsanız müşteri hizmetlerini bi arayın, bana böyle böyle bir siteden aktivasyon şifresi msj yoluyla gelecekti diyin.

Diğer bir önerim ise; bu işlemi farklı bir telefon numarasından özellikle farklı bir GSM Operatöründen(Türkcell,Vodafone v.s) deneyin. Bazen Operatörlerden de kaynaklı sorun olabilir. VKontakte Dış kaynaklı ve Türkiye'De yasaklandıgı için.

gravatar

telefon numarasını vermeden yada aktivasyon kodu istemeden kayıt olamazmısıyız

gravatar
VKontakteRuss at 1 Ağustos 2012 04:08

Sayın Adsız

Malesef , telefon numaranı yazmadan ve aktivasyon kodunu girmeden üye olamıyorsun. Bunu şuna benzet. Misal ; Facebook veya Twitter'a üye olurken nasıl ki MSN Adresini yazmadan üye olamıyorsun ya hani , işte Vkontakte Rus sitesi de msn yerine telefon numarası istiyor. Çünkü ; msn adresleri sahte yani fake olabiliyor iken telefon numaraları sadece bir kişiye ait olur. Buda gerçek kişilerin üye olması anlamına gelir. Bu yüzden bir önlem alınmış oluyorlar.

Başka sorusu olan varsa buyursun?

gravatar

vk den hesabımı nasıl silebilirim

gravatar

aktivasyon kodu için ücret kesiliyor mu

gravatar
VkontakteRuss at 31 Ocak 2013 07:45

Aktivasyon Kodu için ücret kesilmiyor. Üyelik için gerekli sadece.

gravatar

Vk.com'a üye olduktan sonra hesabıma bağlı olan telefon numarasını değiştirdim ve başka bir telefon ekledim sonra da profilimi sildim.. Şimdi ilk hesabımı oluşturduğum telefon numaramı yazarak yeni bir hesap açmak istiyorum ama numaranız kullanımda diyor ki alakası yok, o numara şu an hiçbir vk hesabına bağlı değil.. Özetle herhangi bir profile bağlı olmayan telefon numaralarını serbest bırakır, yeniden aktivasyon kodu alabilir şekilde düzenlerseniz iyi olur diye düşünüyorum ki olması gereken de bu.. Daha önce bir numara ile aktivasyon kodu almış olabilirim doğru ama o numarayı hesabımdan sildiysem ve herhangi bir vk hesabına bağlı değilse o numara ile tekrar hesap açılması gerekir.

gravatar

hesabım bloke oldu diyor sınırsız olarak.bu nasıl kaldırılır acaba?eski haline nasıl döndürülür?

gravatar

Merhaba ben telefon numarasını değiştirmek istiyorum.Kabul etmiyor.Günde 1 numara değiştirebilirsiniz veya yanlış kodlama diyor.Yardımcı olabilirmisiniz?

gravatar

Telefon numarasını değiştirirken artı 90 yazıyor.Tekrar bizde yazacakmıyız.Bir örnek verirmisiniz.

gravatar

hesabım bloke oldu ne zaman açılır

gravatar

http://vk.com/id59113640

Üye olmadığım halde google searchte vk account ve üyeliğe ait avatar resmi gözükmekte. Sistemden kaldırılması için ne gereklidir?

gravatar

hesap bloke oldu nasıl açılır,yada açılımı?

gravatar

Selam. ben vk'ya üye oldum fakat birkaç saat sonra isim değişikliği sebebiyle üyeliğimi iptal ettim 9 ay sonra silinecektir dedi. başka bir üyelik açmaya çalıştım fakat telefon numarası istediği için numaram önceki üyeliğimde hala kayıtlı. yeni hesap almak istiyorum veya eski hesabıma tekrar girmek istiyorum yardımcı olur musunuz. ikisi de olmadı eski hesabıma tekrar girmek isterken kullanıcı banlandı diye hata veriyor?

gravatar

Ya ben şimdi kayıt olduğum telefondan sifremi unuttum bölümünden vk ya girebiliyordum şimdi ise code 0 diye bisi veriyor ve banned diyor bu nasıl giderilir ?

gravatar

Merhaba ben uye oldum ve isim deyistiremiyorum
ne yapmam gerekiyor

gravatar

Programı indirdim ama türkçe ye dönmüyor

gravatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gravatar

Listemdeki arkadaşları nasıl blocklarım.

gravatar

Hiç yardım edecek biri yokmu????

gravatar

Bu numara kullanilamaz hatasi veriyor

gravatar

Hesabim bloke oldu nasil açılır

gravatar

Hesabim bloke oldu yardim

gravatar

Hesabımı yanlışlıkla sildim tekrar nasıl aktif edebilirim.telefon numarasi ile kayit oldum.

gravatar

merhaba birisi benim sitemden resimleri ve telefon numaramı çalmış kötü amaçlı yazılar yazmakta ben bunu nasıl şikayet edebilirim

gravatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gravatar

Ya lütfen hemen cevap verin vk da email ile kayıt olmak istiyorum telefon numarası olmadan kayıt olabiliyormuyuz???

gravatar

Olamaz sın kardeş.

gravatar

Numaram blokeli Nasıl kaldırabilirim

gravatar

Telefon no istenmesi saçma,artık mail telefon no olmadan açılamıyor bu durumda nasıl mail hesabı sahte oluyormuş.
Bazı kimselerde telefon yok onlar nasıl açsın. Yazan soran MURAT

gravatar

Vk ya üyeliğim iptal edildi ve artık üyelik vermiyorlar
Tekrar nasıl üye olabilirim
Teşekkürler

gravatar

Bu sitede gruplara üyelik ücretsizmi veya ücretli gruplarda varmi bilmeden üye olursak telefon hayatınızdan ücretlendirme yansirmi

gravatar

Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

gravatar

Bu numara kullanılamaz hatası veriyor.

gravatar

Numarasiz e posta ile nasıl kaydolabilirim.?

gravatar

Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
+1(515)293-5520

gravatar

Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
mayocareclinic@gmail.com
Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Adresinden Giris Yapiniz