gravatar

BKohtakte Üyelikleri Ücretsizdir | Free Register

İNTERNET CAMBAZLARININ OYUNUNA GELMEYİN.


Bilindiği üzre gündeme  Rus Facebook sitesi olarak oturan vkontakte.ru, Türklerin yığınla üye olduğu hatta gazete manşetlerinde Rusya , Facebook'a karşı kendi Facebook sitesini kurdu diye baya bi konuşulmuştu.

Ve Hatta ...


İlk zamanlar , bkohtakte'nin giriş sayfasında Rus güzellerde çıkınca bizimkilerde hemen üyelik için başvuruda bulunmuşlardı. Kimisi üye olmayı başarmış , kimiside dil sıkıntısından üye olamamış ve girememişti siteye. 


Bu durum karşısında kimi internet cambazı bunu fırsat kollayarak , üye olamayan çapkın Türk arkadaşlarımıza para karşılığı yok *Rus birinden davetiye almanız lazım anca bu şekil üye olursunuz*,*Rus Davetiyeleri satılıktır.* gibi dolandırıcılık yollarına başvurup kısacası milleti kazıklama paralarını çarpma girişiminde bulundular.


Oysaki üyelik diğer sosyal paylaşım sitelerinde (facebook,twitter,netlog,friendfeed,myspace v.b) olduğu gibi ücretsiz ve bir o kadar da basit.


■ Kesinlikle bu tür oyunlara gelmeyiniz ve hiç bir ÜYELİK İÇİN PARA ÖDEMEYİNİZ .

gravatar
Bkohtakte Üyesi at 1 Ocak 2012 02:34

vkontakteru ya üye olmak için davetiye almamız lazımmış diyen ve üye yapmak için para istiyenlere inanmayın arkadaşlar. vkontakte de facebook gibi bedava üye olunuyor.

gravatar

Neden "telefon çağrıları izni" istiyor?

gravatar

Vkontakte 2 hesabım vardı hesaplarım kimliği belirsizce kapandı şifreyi sıfırlama yapamıyorum aktivasyon kodu SMS ile gelmiyor 60 defa deneme yaptığım halde

gravatar

Sizce benim sıkıntım nerede operatör bazındamı sorun var yoksa sitede mi lütfen bana yardımcı olun

gravatar

Oncelikle selam
Kizla mesajlasirken gecmisi temizle dedim .hem kizi banladi hemde yazamiyorum.kizin profiline girincede acces denied diye hata veriyor.yardim lutfen

gravatar

Vk'de gizlilik ayarlarını yapıyorum, arkadaşları, grupları, sesleri, videoları vs hepsinin gizlilik ayarlarını sadece ben yapıyorum ama hala gonderilerim fotoğraflarım arkadaşlarım gruplarım herkese açık gorunuyor. Bu sorun sadece bende mi yoksa genelde böyle mi?

gravatar

Vk'de gizlilik ayarlarını yapıyorum, arkadaşları, grupları, sesleri, videoları vs hepsinin gizlilik ayarlarını sadece ben yapıyorum ama hala gonderilerim fotoğraflarım arkadaşlarım gruplarım herkese açık gorunuyor. Bu sorun sadece bende mi yoksa genelde böyle mi?

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Adresinden Giris Yapiniz