gravatar

VKontakte Russ



Rusların Facebook tarzı BKOHTAKTE.ru Sitesine Türkler büyük oranda üye olurken , PC Başından ve Chat sitelerinden kalkamayıp;  "Bende Vkontakte.ru'ya üye olmak istiyorum" , "Acilen Rus kızı tavlamalıyım." diyenlerin genel olarak karşılaştığı sorunları ve nasıl üye olunur gibisinden bir çok yardım konusunu bu blog sayfamızda vkontakteruss.blogspot.com adresimiz ile sizlerle paylaşacağız.

Sorusu olanlar yorum yazarak sorunlarını paylaşsınlar. En kısa sürede cevaplanacaktır.

gravatar

adım seçkin zabir..sizin sitenizdeki resimleri bana ait olan seçkin zabir profili gercek degildir. benim sizde hesabım yok.

gravatar

Beyler vk.com da tel numarasını nasıl değiştiriyoruz numaram değişti şifremi de hatırlamıyorum hesabı kapatamıyorum o yüzden

gravatar

selam blackberry z10 için vk neden yok

gravatar

selam blackberry z10 için vk neden yok

gravatar

Slm bende sony c4 telefon varvebensizin vk programını indirdim ancak yabancı dil olduğu için fazla anlayamıyorum nasıl türkçeye çevire bilirim

gravatar

Merhaba , istemediğim bir kaç fotoğrafım bir grupta yayınlanıyor , o grubu kuran kişi profilini silmiş o fotoğrafları nasıl silerim ?

gravatar

ban yemiş hesabımı yeniden alabilirmiyim....

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Adresinden Giris Yapiniz