gravatar

VkontakteRuss'a Hoş Geldiniz








VK - arkadaş aramak için evrensel bir araç.

VK yardımıyla yapabilecekleriniz :

■ Herhangi bir zamanda birlikte öğrenim gördüğünüz, çalıştığınız yada tatil yaptığınız kişileri bulun.
■ Etrafınızdaki kişiler hakkında daha fazla bilgi edinin ve yeni arkadaşlar bulun.
■ Değer verdiklerinizle her zaman bağlantıda olun .



VkontakteRuss | Russ Facebook Sayfamıza Katılmak için Vkontakteruss Grubumuza Katılın

gravatar

üyelik neden alınmıyor

gravatar

Yardım Menümüzde nasıl üye olunur bunu resimli anlatımla daha iyi açıklayıcı adım adım izah etmişiz. Oradan takip ederek nasıl üye olabileceğiniz öğrenebilirsiniz...


VK Nasıl Üye Olunur

gravatar

üyeliknedenalınmıyor

gravatar

http://vkontakteruss.blogspot.com/2012/01/vkontakteye-nasl-uye-olunur-resimli.html ÜYELİK NASIL ALINIR BURADA RESİMLİ ANLATIM YAPILMIŞ ZATEN. En üstteki Menüde Üyelik yazıyor oraya tıklarsan yine görürsün.

gravatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gravatar

vk kontack sayfasında çevrim içi görünmek istemiyorum nasıl yapabilirim _???

gravatar

Mrb dil ayarı nasıl yapılır

gravatar

Türkçe dil naeil yapabilirim

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Adresinden Giris Yapiniz